top of page

Türk Telekom Kurumsal
Sanal Santral

Türk Telekom Kurumsal
Bulut Santral / Sanal Santral

TT Sanal Santral dünyasını şimdi artık daha esnek ve daha uygun ücretlerle deneyimleyeceksiniz!

Türk Telekom Kurumsal Bulut Sanal Santral.jpg

Bu Yazımızda, Türk Telekom Kurumsal İletişim Merkezleri Aracılığı ile Abonelik ve Başvuru Talebinde Bulunabileceğiniz Sanal Santral / Bulut Santral Hizmeti Hakkında Detaylı Bilgi Edinebilirsiniz.

Kurumsal Sanal Santral, Bulut Santral Nedir?

TT Sanal Santral, ilk yatırım, kuruluş, işletim, bakım gibi belirsiz maliyet kalemlerini dert etmeden aylık planlı ve uygun ödeme seçenekleri ile kurumunuzu en ileri teknolojiye sahip IP PBX ve katma değerli IP telefon altyapısına kavuşturmanızı sağlayan anahtar teslim kuruluş, işletim ve iletişimin Türk Telekom tarafından size özel ve güvenli bir devre üzerinden gerçekleştirildiği kurumsal haberleşme çözümüdür.

Türk Telekom Sanal Santral Hizmeti Size Neler Sunuyor?

En Büyük İşletmecinin Gücü

Türk Telekom’un teknolojik birikimi ve yaygın şebekesiyle Türkiye’nin her köşesinde kaliteli hizmet alırsınız.

Teknoloji Öncülüğü

En yeni teknolojiler ile sürekli güncellenen hizmet altyapısına hiçbir yatırım yapmaya gerek kalmadan ulaşırsınız.

Türk Telekom Güvencesi

İletişiminizin tamamen size özel, her türlü güvenlik önlemleri alınarak sağlanmasını garanti altına alırsınız.

Ölçeklenebilirlik ve Uygun Fiyat

Değişen piyasa koşullarına adapte olmanızı sağlayacak en uygun ticari modeli seçerek şirket stratejinize paralel olarak kullanıcı sayınızı değiştirebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerinizle yeni nesil teknolojilerle iletişim kurarak sizinle olan deneyimlerini yenileyebilir, rekabetin daima bir adım önünde olabilirsiniz.​​​​

İhtiyaçlarınıza göre dış hat ve iç hat alabileceğiniz, bu esneklik ile Sanal Santral dünyasını daha avantajlı fiyatlarla deneyimleyebileceğiniz yeni tarifemiz sizlerle. Artık, iç hat başına aşağıdaki tablodan sizin yapınıza uygun olan pakete denk gelen ücreti ödeyeceksiniz. Dakika ihtiyacınız için ise İş Telefonu Tarifeleri ile zenginleştirilmiş size uygun tarifeyi seçerek Türk Telekom ile Sanal Santral hizmetini özgürce deneyimleyebilirsiniz.

Kurumsal Sanal Santral / Bulut Santral Paket İçeriği

Giriş Paketi : 5,12 ₺

Standart Paket : 9,60 ₺

Bağlantı Ücreti : 51,20 ₺

*Belirtilen fiyatlara vergiler dahildir.
 

Sesli Mesaj Başlangıç Paketi :ÜCRETSİZ
Sesli Mesaj Standart Paket : 1,94 TL

Paket Dışında Özellik Ücretleri

Sesli Mesaj Servisi : 1,43 TL

Anlık Mesajlaşma : 0,71TL

Jabber* : Ücretsiz

​*12.11.2013 tarihinde lansmanı yapılmış olan Mobile Client servisini teknik nedenlerden ötürü kapatılmaktadır. İlgili servisin eşleniği hali hazırda sunulmakta olan Jabber hizmeti ile karşılanmaya devam edilecektir.

Mevcutta sunulmakta olan TT Sanal Santral Paketleri yeni müşteri alımına kapatılmıştır.


TT Sanal Santral Kullanıcı Paketleri
NOT: TT Sanal Santral ST hizmeti yalnızca çok lokasyon için verilir.

 

TT Sanal Santral Çok Lokasyon Paket Ücretleri için tıklayınız.
TT Sanal Santral Tek Lokasyon Paket Ücretleri için tıklayınız.
TT Sanal Santral ST Paket Ücretleri için tıklayınız.​​​

TT Sanal Santral Yetenekleri

TT Sanal Santral hizmetinde seçtiğiniz telefonların yeteneklerine göre özelliklerin kullanılabilirliği çeşitlilik göstermektedir.
 

  • Doğrudan İçeriyi Arama (DID): Şirket dışındaki birinin bir şirket dahilisini herhangi bir operatör yardımı olmadan direkt olarak arayabilmesine olanak tanır.

  • Doğrudan Harici Arama (DOD): Bir kullanıcının, bir operatörün yardımına gerek kalmadan, bir dış numarayı direkt olarak arayabilmesine olanak tanır.

  • Çağrı Yönlendirme: Gelen çağrıların daha önceden belirlenmiş numaralara yönlendirilmesini sağlar. Çağrı yönlendirme üç değişik şekilde yapılabilir.

  • Bütün Çağrılar: Özellik aktive edildiği zaman bütün çağrılar belirlenen bir numaraya yönlendirilir.

  • Cevap Yok: Gelen çağrılar önceden belirlenmiş sayıdaki zil tonu sayısında cevaplandırılmazsa yönlendirilir.

  • Meşgul: Gelen çağrılar eğer abone meşgul ise belirlenen numaraya yönlendirilir.

Bekleyen Çağrı:

Bu özellik ile meşgul bir abone ile karşılaşan gelen çağrı geri zil yönü alırken, aranan meşgul abone bekleyen çağrı ikaz tonu duyar. Aranan abone ya mevcut tarafı beklemeye alarak yeni arayan ile bağlantı kurar ya da çağrılardan birini sonlandırır.

  • Çağrı Toplama: Çağrı toplama özelliği, abonenin önceden belirlenmiş çağrı toplama grubu içindeki bir başka aboneye gelen çağrıları cevaplamasını sağlar.

  • Çağrı Transferi: TT Sanal Santral abonesine gelen bir çağrının bir başka TT Sanal Santral abonesine aktarılmasını sağlar.

  • Çağrı Tutma: Çağrı tutma özelliği, bir abonenin konuştuğu aboneyi bekletmeye alarak başka bir çağrı oluşturmasına olanak tanır.

  • Çağrı Bekletme: Bir çağrıyı bir kullanıcının dahilisinde saklar/bekletir. Beklerken, özellik ayarlarına bağlı olarak, kullanıcı müzik veya kesik ton duyabilir.

  • Rahatsız Edilmeme: Kullanıcı, telefonun zil sesini kapatabilir.

  • Kısaltılmış Arama (Intercom): Kullanıcıya tonsuz (off-hook) aramadayken 01 ile 99 arasında bir numara girip AbbrDial (KsltArm) programlanabilir tuşuna basmak suretiyle 99 adede kadar hızlı arama numaralarına erişim hakkı sunar.

  • Grup Intercom: Grup Intercom özelliği, abonenin dahil olduğu interkom grubu üyelerine kısaltılmış arama yaparak erişmesini sağlar.

  • Konferans Görüşme 3'lü: Üçlü konferans/transfer özelliği, üçlü arama ve çağrı transfer özelliklerinin bir kombinasyonudur. Abonenin üçüncü bir tarafı çağrıya dahil etmesi için kullanılır.

  • Eşit Çağrı Dağılımı: Bu özellik, bir dizi telefon numarasına gelen çağrıların önceden belirlenmiş bir grup abone arasında eşit şekilde dağılmasını sağlar.

  • Çağrı Parkı: Çağrı parkı özelliği bir çağrının park edilmesini sağlar. Park edilen çağrı, başka yerden park edildiği abonenin DN numarası çevrilerek geri alınabilir.

  • Otomatik Geri Arama: Arayan tarafın ahizeyi kaldırdığında önceden belirlenmiş bir numaraya otomatik olarak bağlanmasını sağlar.

  • Kötü Amaçlı Çağrıları Yakalama: Özel telefon set kullanıcısı, kötü amaçlı çağrılar oluşturanın geriye doğru izlenmesini ve yakalanmasını sağlayabilir. Arayan ve aranan tarafların TT Sanal Santral santralinde olduğu durumlarda; bağlantı, aranan taraf çağrıyı çözene kadar devam eder.

  • Çağrı Tutmada Dinlemeye Geçme: TT Sanal Santral abonesi çağrıyı tutmaya (HOLD'a) alır ve karşı tarafı hoparlörden dinler. Bu özellik, TT Sanal Santral abonesine hold'a alınan abone ile karşılıklı görüşmenin yeniden kurulması zamanını belirleme olanağını sağlar.

  • Ahize Kapalı İken Çağrı Oluşturma: Özel telefon set kullanıcısı ahizeyi kaldırmadan çağrı kurabilir ve görüşmesini gerçekleştirebilir.

  • Özel Setlerde Hızlı Arama: Set üzerindeki tuşlara sık sık aranan telefon numaraları programlanarak abonenin tek tuşa basarak arama yapmasını sağlar.

  • Arayan Abone Bilgisinin Göstergede Gösterimi: TT Sanal Santral santraline bağlı aboneler özel sayısal setin ekranında kendilerini kimin aradığını isim ve telefon numarası olarak görür.

  • Aranan Abone Bilgisinin Göstergede Gösterimi: Abone özel sayısal seti ekranında aradığı TT Sanal Santral abonesinin isim ve telefon numarasını görür.

  • Ayrıntılı Fatura: Müşteriye arama detaylarının gösterildiği ayrıntılı fatura verilir.

TT Sanal Santral Opsiyonel Özellikler

  • Merkezi Sesli Yanıt Servisi (IVR): Merkezi Sesli Yanıt Servisi ile ilgili detaylar için tıklayınız.

  • Yazılımsal Telefon: Iphone, Blackberry veya Symbian akıllı telefonun, tablet veya bilgisayarınıza indirebileceğiniz uygulama ile iş telefonunuzu cep telefonu veya bilgisayarınız üzerinden lokal ağınız içerisinde kullanabilirsiniz.

  • Sesli mesaj: TT Sanal Santral ürünü kapsamında sesli mesaj servisi ile sesli mesajlarınızı telefonunuz üzerinden dinleyebilir, dilediğinizde siz de sesli mesaj bırakabilirsiniz.

Aşağıdaki özellikler yalnızca Cisco santral üzerinden verilebilmektedir.

  • Müşteri Yönetim Paneli: Müşterilerin çağrılarının ve bazı santral değişikliklerinin kendileri tarafından anlık yönetilebilmesine olanak sağlayan arayüz hizmetidir.

  • Ayrıntılı Arama Detayı Arayüzü: Müşterilerin gelen ve giden aramalarını, arama dakikalarını ve ayrıntılarını görebilmelerini sağlayarak detaylı çağrı analizi yapmalarına olanak veren arayüz hizmetidir.

  • Anlık Mesajlaşma: Her lokasyonunuzdaki şirket çalışanlarınızla anlık olarak mesajlaşmanıza olanak sağlar.

Türk Telekom Kurumsal Sanal Santral Hat İçin Gerekli Evraklar Nelerdir?

Şahıs Şirketleri İçin: Vergi Levhası, Ticaret Sicil Belgesi, Kimlik Fotokopisi, Şirket Kaşesi. Numara taşıma işlemlerinde geçerli mevcut mobil operatörünüzde ödediği son dönem faturası. Yeni aboneliklerde ise adres gösterir sabit fatura veya ikametgâh adresi yeterli olacaktır.
 

Kurumsal Şirketler İçin: Vergi Levhası, İmza Sirküleri, Son 6 Aylık Faaliyet Belgesi, Ticaret Sicil Belgesi, İmza Sirkülerinde Yetkili Kişi Kimlik Fotokopisi, Şirket Kaşesi, Vekalet var ise Vekaleti bulunan kişinin Kimlik Fotokopisi ve Vekaletnamede Türk Telekom Abonelik İşlemleri ibaresi yer alması gerekmektedir. Yeni aboneliklerde ise adres gösterir sabit fatura yeterli olacaktır.

Türk Telekom Kurumsal Sanal Santral / Bulut Santral Paketleri Nasıl Alınır ?

Türk Telekom'un Kurumsal işletmeler için sunduğu Sanal Santral hizmeti Türk Telekom Kurumsal Bayilikleri ve Kurumsal Çözüm Merkezleri aracılığı ile abonelik başvurusunda bulunabilirsiniz.

    İletişim formumuzdan iletişim bilgilerinizi bırakın veya 0216 314 7 444 numaralı hattımızı arayarak Türk Telekom Kurumsal sanal santral sabit telefon paketleri hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz. Alınacak randevuya göre işletmenize Kurumsal Satış Yöneticisi atayarak sizleri adresinizde ziyaret ederiz. İşletmenizin ihtiyacına yönelik avantajlı fiyatlar üzerinden teklif hazırlanır. Gerekli sözleşmeler imzalandıktan sonra tüm başvuru aşamaları sağlanmış olur. Geriye kalan tüm süreç ve işlem takibini işletmenize atanan Kurumsal İletişim danışmanı üzerinden takip edebilirsiniz.

Peki, Netvis Telekom sizlere ne avantaj sağlar?
Ücretsiz olarak işletmenize atanan Türk Telekom Kurumsal İletişim Danışmanı sayesinde tüm teknolojik ve iletişim ihtiyaçlarınızı tek noktadan yönetebilirsiniz. Günümüzün rekabet dolu piyasasında daha iyi bir müşteri deneyimi için İstanbul Anadolu Bölge Kurumsal İletişim Merkezi Netvis Telekom’u tercih edebilirsiniz.

Türk Telekom Kurumsal Yönetici İletişim Danışmanı.jpg
bottom of page