top of page

Türk Telekom Kurumsal
İletişim ve Teknoloji Danışmanı

Türk Telekom Kurumsal İletişim & Teknoloji Danışmanı Nedir? Görevleri Nelerdir?

Türk Telekom Kurumsal İletişim Danışmanı, Türk Telekom ürün ve hizmetlerinin müşteri ihtiyaçları doğrultusunda görevlendirilmiş, müşteri için doğru ve avantajlı ürüne yönlendirilmesi konusunda danışmanlık sağlayan meslek çalışanlarıdır.

Netvis Türk Telekom Kurumsal İletişim Danışmanı.webp

Türk Telekom Kurumsal İletişim Danışmanı, müşterilerle doğru ve pozitif iletişim kurarak müşterinin ihtiyaç ve sorunlarını Türk Telekom Genel Müdürlüğe raporlaması ile de görevlendirilmiştir.

Kurumsal Teknoloji ve İletişim Danışmanını Kurumsal Satış Temsilcisinden ayıran en önemli özellik ise teknoloji ve iletişim anlamında satıştan ziyade iletişim danışmanlığı sağlamasıdır.

Günümüzün dijitalleşen dünyasında birçok teknolojik ihtiyacın artması ve artan rekabet koşulları gereği işletmelere ücretsiz teknoloji-iletişim danışmanlığı sağlamaktadır.

Türk Telekom Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş Bölge sorumluluğu olan çözüm ortakları bordrosunda görevlendirilmiştir.

Türk Telekom genel müdürlüğü tarafından aylık olarak hem mental anlamda hem eğitim ve performans ölçümlemesi sağlanarak denetlenmektedir.

Türk Telekom Kurumsal Teknoloji ve İletişim Danışmanının temel görevleri müşteri memnuniyeti ve danışmanlığı sağlamasıdır.

Türk Telekom Kurumsal Teknoloji ve İletişim Danışmanının İlk amacı müşterinin şikâyet, sorun, ihtiyaç ve taleplerini gidererek üst yöneticisine raporlamaktır. İkincil amaç ise müşterinin dijitalleşmesine yönelik ihtiyaçlarını gidererek doğru ürün sunumunu ve satışını gerçekleştirmektir.

Şahıs şirketleri ve Kurumsal Şirketler için büyük bir ayrıcalık olan bu hizmet ile işletmelere Ücretsiz olarak sabit Kurumsal müşteri iletişim uzmanı ataması sağlanmaktadır. Bu atama ile müşteriler sadece tek bir kişi ile görüşerek tüm talep ve ihtiyaçlarına karşılık bulabileceklerdir.

Kurumsal Müşteri İletişim Danışmanı Ne Avantaj Sağlar? Nasıl Çalışır?

Kısaca maddeleyecek olursak süreç aşağıdaki şekilde işlemektedir;

  • Adresinizde Ziyaret Ederiz,

  • Ücretsiz Kurumsal İletişim Danışmanı Ataması Sağlanır.

  • Ücretsiz Kurumsal Çağrı Merkezi Temsilcisi Atanır.

  • Mail üzerinden işlerinizi çözümleyebilmeniz için ücretsiz Kurumsal Destek Danışmanı Atanır.

  • Tüm atama işlemleri sağlandıktan sonra sürekli değişkenlik gösteren hizmetleriniz ile ilgili sadece tek bir kişi üzerinden gerçekleştirirsiniz.

  • Sürekli müşteri hizmetleri Çağrı Merkezini Aramanıza gerek kalmaz,

  • Her İşlemleriniz için Genel Müdürlüğe gitmenize gerek kalmaz,

  • Tüm işlemlerinizi adresinize gelerek işletmenizde gerçekleştiririz.

Türk Telekom Kurumsal Yönetici İletişim Danışmanı.jpg
bottom of page